OPIS PROBLEMU:
De-instalator zgłasza błędy lub ponowna instalacja zgłasza błędy sugerujące de-instalację starej wersji.
ROZWIĄZANIE:
*Usuwanie AdminSecure:
1. Pobrać plik UnAdmSecure305.exe ze strony:
http://www.pandasecurity.com/resources/tools/UnAdmSecure305.zip
- Uruchomić pobrany plik.
3. Uruchomić komputer ponownie.* Usuwanie Agenta i Ochrony
1. Proszę pobrać:
http://pliki.pl.pandasecurity.com/Corporate/Inne/CPDeinstaller.exe
Użytkownik:ftptech
Hasło:chrobry2. Uruchomić program i w oknie wyboru wybrać te
elementy, które chcemy odinstalować tzn: 2 i 4 haczyk w przypadku windowsów serwerowych lub 1 i 3 w przypadku windowsów desktopowych
3. Potwierdzić proces deinstalacji przyciskiem „Deinstaluj”.
4. Uruchomić komputer ponownie.>>KOLEJNE PUNKTY MAJĄ NA CELU RĘCZNE SPRAWDZENIE CZY NIE MA JUŻ ŻADNYCH POZOSTAŁOŚCI:
*Pliki na dysku:
10. Jeśli po restarcie istnieją poniższe katalogi to proszę je skasować:
C:\\Program Files\\Panda Software\\Panda Administrator 3
C:\\Program Files\\common files\\panda software
C:\\Program Files\\Microsoft SQL Server\\MSSQL$PADMINISTRATOR6
C:\\Program Files\\Microsoft SQL Server i wykasować tam katalog MSSQL$PADMINISTRATOR*Klucze w rejestrze:
11. W rejestrze należy wykasować w gałęzie:
HKEY_LOCAL_MACHINE\\SYSTEM\\CurrentControlSet\\Services\\
następujące wpisy:
PAVAGENTE
PAVATSHEDULER
PAVPROC
PAVPRSRV
PAVREPORT
SHLdDRV
PavDRVoraz
HKEY_LOCAL_MACHINE\\SOFTWARE\\Microsoft\\Microsoft SQL Server\\PADMINISTRATOR
*Sterowniki:
12. Należy sprawdzić czy zostały wykasowany sterownik pandy tzn:
Proszę wybrać Menedżer urządzeń -> Widok – pokaż ukryte urządzenia -> Sterowniki
niezgodne z Plug&Play -> wykasować “Panda Process Protection Driver”
13. Uruchomić Ponownie komputer.PO WYKONANIU POWYŻSZYCH PUNKTÓW MAMY PEWNOŚĆ ŻE USUNĘLIŚMY Z KOMPUTERA WSZYSTKO CO ZWIĄZANE Z PANDĄ ADMINSECURE. TERAZ MOŻEMY PRZEJŚĆ DO PONOWNEJ INSTALACJI KONSOLI