OPIS PROBLEMU:
Przy trudnych do zdefiniowania problemach z instalacją warto podesłać do pomocy technicznej mail z opisem problemu i załączonymi logami z instalacji. Poniżej opis jak przeprowadzić logowaną instalację:
ROZWIĄZANIE:
W celu uaktywnienia generowania instalacyjnych logów produktu Panda Managed Office Protection należy:
1. Pobrać plik RegLoggingInstaller.re_ na dysk twardy, Pulpit lub inną lokalizacje.
http://pliki.pl.pandasecurity.com/Corporate/Cloud_Office_Protection/RegLoggingInstaller.re_
Użytkownik:ftptech
Hasło:chrobry
( ten plik najlepiej pobrać za pomocą przeglądarki Internet Explorer, inne przeglądarki mogą od razu wyświetlać zawartość pliku zamiast pozwolić na zapisanie go na dysku)
2. Zmienić nazwę pliku z RegLoggingInstaller.re_ na RegLoggingInstaller.reg
3. Uruchomić RegLoggingInstaller.reg
4. Ukaże się następujący komunikat: Czy na pewno dodać informację w [.reg path] do rejestru?
5. Wybieramy TAK.
6. Uruchamiamy właściwy instalator produktu poprzez podwójne kliknięcie na pliku WaAgent.msi
Instalacyjne logi zostaną wygenerowane do %windir%\temp lub %temp% w następującym formacie nazwy pliku: “M*.log”. Proszę zwrócić uwagę na prawidłową datę pliku w celu wybrania prawidłowych logów.
Najnowsze komentarze