Zaznacz stronę

Podczas aktywacji programu pojawia się błąd 0006:0905

OPIS PROBLEMU:

Wprowadzony kod aktywacyjny jest związany z innym produktem. Błąd pojawia się gdy podczas aktywacji wpiszemy KOD AKTYWACYJNY innej wersji pandy niż aktualnie zainstalowana.

 

ROZWIĄZANIE:

Zakupiony kod umożliwia korzystanie z konkretnej wersji pandy. Aby uniknąć błędu 0006:0905 należy zainstalować na komputerze właściwą wersję pandy, w tym celu należy:

1. Odszukać mail z danymi od licencji. W razie potrzeby proszę skorzystać z opcji przypomnienia danych:

http://www.pandasecurity.com/homeusers/support/details/password

2. Dzięki danym od licencji można się zalogować na tzw: strefę pobierania i pobrać właściwą wersję pandy. Link do strefy pobierania:

http://www.pandasecurity.com/homeusers/downloads/tree/

 

UWAGI:

W przypadku gdy kupiliśmy Pandę z darmowym upgrade’em do nowszej wersji, ale od razu zainstalowaliśmy nowszy produkt i pojawił się błąd 0006:0905 proszę w pierwszej kolejności aktywować program na stronie:

http://www.pandasecurity.com/homeusers/support/register/

Jeśli pomimo zastosowania się do powyższych zaleceń nie udało się aktywować produktu, proszę wysłać na adres:rejestracja@pl.pandasecurity.com poniższe informacje:

* NUMER KLIENTA: ……………………………………………

* KOD AKTYWACYJNY: ……………………………………………

* NUMER BŁĘDU JAKI POJAWIA SIĘ PO NIEUDANEJ AKTUALIZACJI: …………………………………………………

* PEŁNA NAZWA PRODUKTU KTÓRY PRÓBUJĄ PAŃSTWO AKTYWOWAĆ: ………………………………………………..