OPIS PROBLEMU:
Wprowadzony kod aktywacyjny jest związany z innym produktem. Błąd pojawia się gdy podczas aktywacji wpiszemy KOD AKTYWACYJNY innej wersji pandy niż aktualnie zainstalowana.
ROZWIĄZANIE:
Zakupiony kod umożliwia korzystanie z konkretnej wersji pandy. Aby uniknąć błędu 0006:0905 należy zainstalować na komputerze właściwą wersję pandy, w tym celu należy:
1. Odszukać mail z danymi od licencji. W razie potrzeby proszę skorzystać z opcji przypomnienia danych:
http://www.pandasecurity.com/homeusers/support/details/password
2. Dzięki danym od licencji można się zalogować na tzw: strefę pobierania i pobrać właściwą wersję pandy. Link do strefy pobierania:
http://www.pandasecurity.com/homeusers/downloads/tree/
UWAGI:
W przypadku gdy kupiliśmy Pandę z darmowym upgrade’em do nowszej wersji, ale od razu zainstalowaliśmy nowszy produkt i pojawił się błąd 0006:0905 proszę w pierwszej kolejności aktywować program na stronie:
http://www.pandasecurity.com/homeusers/support/register/
Jeśli pomimo zastosowania się do powyższych zaleceń nie udało się aktywować produktu, proszę wysłać na adres:rejestracja@pl.pandasecurity.com poniższe informacje:
* NUMER KLIENTA: ……………………………………………
* KOD AKTYWACYJNY: ……………………………………………
* NUMER BŁĘDU JAKI POJAWIA SIĘ PO NIEUDANEJ AKTUALIZACJI: …………………………………………………
* PEŁNA NAZWA PRODUKTU KTÓRY PRÓBUJĄ PAŃSTWO AKTYWOWAĆ: ………………………………………………..