Zaznacz stronę

Podczas aktywacji programu pojawia się błąd 0005:190009

OPIS PROBLEMU:

Podczas aktywacji programu wyświetla się komunikat o błędzie nr 0005:190009.

 

ROZWIĄZANIE:

1. Uruchom Pandę i  w kategorii AKTUALIZACJE wybierz przycisk „konfiguruj” a następnie kliknij na przycisk „Ustawienia proxy”.

2. W nowo otwartym oknie sprawdź, czy wszystkie opcje są wyłączone. Jeżeli opcja „Dostęp przez serwer proxy” jest włączona, wyłącz jąa następnie zatwierdź przyciskiem OK.

3. Otwórz program Internet Explorer*, kliknij kolejno na: Narzędzia -> Opcje Internetowe -> Połączenia -> Ustawienia LAN.

4. Sprawdź, czy opcja Użyj serwera proxy dla sieci LAN jest wyłączona. Jeżeli opcja „Użyj serwera proxy dla sieci LAN” jest włączona, wyłącz ją a następnie zatwierdź przyciskiem OK.

5. W oknie konfiguracji aktualizacji kliknij na przycisk Aktywuj produkt i przeprowadź aktywację.

* jeżeli masz problemy z odnalezieniem przeglądarki Internet explorer kliknij w windowsowe menu start, następnie wybierz URUCHOM… i w polu OTWÓRZ: wpisz polecenie: iexplore i naciśnij enter lub kliknij OK.